« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
U petak, 9. ožujka, su u poludnevni posjet Zagrebu išla sva četiri razreda opće gimnazije i prvi razred grafičkih tehničara te sva tri razreda frizera.
Gimnazijalci i grafički tehničari su posjetili izložbu Nikola Tesla – Mind from the future koja je smještena u prostoru Meštrovićevog paviljona. (Detaljnije o razgledu izložbe pročitajte klikom na OPŠIRNIJE.) Navečer su u Gradskom dramskom kazalištu Gavella pogledali uprizorenje Shakespeareove drame Kralj Rikard III.
Frizeri su po dolasku u Zagreb najprije posjetili Frizersku akademiju uglednog zagrebačkog frizera Amira Bećirevića. Nakon toga prošetali su Trgom bana Josipa Jelačića, a potom su se uputili na Zagrebački velesajam gdje su posjetili Dane ljepote. Posjet Zagrebu završili su odlaskom u Arena centar.
Fotografije pogledajte na školskom Facebooku: SŠ August Šenoa Garešnica
Gimnazijalci i grafički tehničari su u obilazak izložbe Nikola Tesla – Mind from the future krenuli od prizemlja gdje su se imali priliku upoznati i poigrati konceptom kinematike, umjetne inteligencije, senzornim instalacijama te moždano-računalnim sučeljem. Na katu, u segmentu nazvanom Piano nobile, predstavljeni su u digitalnoj verziji portreti klasika suvremene umjetnosti poput Marine Abramović, Lori Anderson i Terryja Gilliama, koji u intervjuima donose vlastite impresije o Nikoli Tesli. Glavni dio izložbe prezentiran je u galeriji Bačva, u kojoj je smještena originalna izložbena multimedijska, interaktivna instalacija u kojoj se upoznaje Teslin život od Smiljana preko školovanja i europskih destinacija do života u New Yorku. Raspoređena je u pet cjelina: knjižnica, Europa, New York, Teslopolis i Radio Dream. Tesla je prikazan ne samo kao vrhunski znanstvenik, već i kao dio hrvatske kulturne baštine, čime se promovira i potiče umjetnička izvrsnost, originalnost, inventivnost i primjena najnovijih tehnologija u područjima vizualne umjetnosti. Učenici su zainteresirano pratili izlaganja vodiča, a nakon službenog obilaska zadržali su se u individualnim istraživanjima instalacija i multimedijskih sadržaja. Izložba je bila zanimljiva, drugačija od izložbi koje inače posjećujemo s učenicima; pružila im je drugačiji pogled na umjetnost i znanost te vezu između ta dva naizgled odvojena područja.