preskoči na sadržaj

Srednja škola "August Šenoa" Garešnica

Login
QR code

Kalendar
« Travanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Linkovi

Brojač posjeta
Ispis statistike od 31. 10. 2013.

Ukupno: 137640
Ovaj mjesec: 2812
Danas: 58
Oglasna ploča
Zdravstveni pokazatelji učenika Srednje škole "August Šenoa" Garešnica

CILJEVI:

  • Standardiziranim anketnim upitnicima Svjetske zdravstvene organizacije prikupiti podatke o prehrambenim i higijenskim navikama, o oralnoj higijeni i o stupnju tjelesne aktivnosti učenika naše škole.
  • Na temelju dobivenih podataka obraditi i interpretirati rezultate.
  • Usporediti naše rezultate s rezultatima Svjetske zdravstvene organizacije i utvrditi odstupanja od standardnih vrijednosti.
  • Podatke prikazati tablično i grafički.
  • Izračunati ITM za sve učenike.

NAMJENA:

  • Prema provedenim anketnim upitnicima doći do podataka o životnim navikama svih učenika naše škole.
  • Odrediti postotak učenika s prekomjernom težinom i broj pretilih učenika te
    predložiti preventivne mjere za očuvanje zdravlja.
  • Razvijati pravilne i zdrave životne navike i stil života kroz sadržaje u nastavnom procesu, na satu razrednika, u suradnji s liječnikom školske medicine te posebno kroz sadržaje i radionice zdravstvenog odgoja.
  • Kontinuirano razvijati svijest kod učenika o pravilnoj prehrani i prehrambenim navikama, o osobnoj i oralnoj higijeni  te o potrebi redovite dnevne aktivnosti u cilju očuvanja zdravlja i kvalitetnijeg života koji će omogućiti učenicima postizanje boljih rezultata o učenju i u životu općenito.

NOSITELJI: Đurđa Đurđević, Đurđica Starčević, Ivica Golubić, Ivan Opalički, Margareta Miloš, Robert Kelečić, Martina Lebinac Božo.

NAČIN REALIZACIJE:

  1. Provođenje anketa u svim razrednim odjelima:  Moje prehrambene navike, Moja osobna i oralna higijena i Moje tjelesne aktivnosti.
  2. Mjerenje tjelesne mase i tjelesne visine te izračunavanje ITM.
  3. Prikupljanje podataka za svaki razredni odjel (zaduženje učenika po razredima).
  4. Prikazivanje i uspoređivanje rezultata tablično i grafički.
  5. Interpretacija rezultata.
  6. Donošenje mjera za poboljšanje životnih navika i očuvanje zdravlja.
  7. Predlaganje mjera Nastavničkom vijeću za izradu preventivnog školskog programa.

 

Istraživanje je provedeno 2016. te ponovno 2017. godine. U ponovljenom anketnom istraživanju nije bilo odstupanja u odnosu na 2016. godinu.

 

ANALIZA PREHRAMBENIH NAVIKA UČENIKA

Učenici prvih  razreda

većinom doručkuju prije polaska u školu. Hrana koja dominira tijekom doručka su pekarski proizvodi. Izjasnili su se da ne koriste brzu hranu, premda često uzimaju pekarske proizvode, što je kontradiktorno. Na njihovom dnevnom meniju često je prisutno povrće. Vole jesti voće. Tijekom dana imaju većinom 3 obroka.  Od napitaka podjednako piju vodu i sok. Za užinu jedu pekarske proizvode te voće. Dosta često konzumiraju grickalice i slatkiše u svakodnevnoj prehrani.

Učenici drugih razreda

najvećim djelom doručkuju prije polaska u školu. Najčešće doručkuju proizvode iz pekare.  Učenici često koriste brzu hranu. Na njihovom dnevnom meniju često je prisutno povrće. Vole jesti voće. Tijekom dana imaju većinom 3 obroka.  Od napitaka podjednako piju vodu i sok. Za užinu jedu pekarske proizvode. Grickalice i slatkiše konzumiraju svaki dan ili barem jednom tjedno.

Učenici trećih razreda

većinom  doručkuju ili barem ponekad doručkuju  prije polaska u školu. Hrana koja dominira za doručak su pekarski proizvodi. Izjasnili su se da ne koriste brzu hranu, premda često uzimaju pekarske proizvode, što je kontradiktorno. Na njihovom dnevnom meniju često je prisutno povrće. Vole jesti voće. Tokom dana imaju većinom 3 obroka. Od napitaka podjednako piju vodu i sok. Za užinu jedu pekarske proizvode. Grickalice i slatkiše konzumiraju svaki dan ili barem jednom tjedno.

Učenici četvrtih razreda

najčešće ne doručkuju prije polaska u školu. Ukoliko doručkuju, najčešće jedu proizvode iz pekare. Većina učenika rijetko jede brzu hranu. Velika većina učenika koristi povrće u prehrani. Vole jesti voće. Učenici imaju 3 obroka dnevno. Najčešće piju vodu. Za užinu jedu pekarske proizvode. Grickalice i slatkiše većinom konzumiraju jednom tjedno.

 

ANALIZA HIGIJENSKIH NAVIKA UČENIKA

Učenici prvih razreda

Svi učenici smatraju da dovoljno brinu o higijeni svoga tijela. Većinom se svaki dan tuširaju ili kupaju. Peru ruke prije i poslije WC-a te kad god imaju priliku (često). Donje rublje te odjeću i obuću mijenjaju svaki dan. Jedanput dnevno peru zube. Stomatologa posjete jedanput ili dva puta godišnje. Većinom nemaju strah od stomatologa. Smatraju da zdravlje usne šupljine i zuba ovisi o higijeni usne šupljine.

Učenici drugih razreda

Svi učenici smatraju da dovoljno brinu o higijeni svoga tijela. Većinom se svaki dan tuširaju ili kupaju.  Peru ruke prije i poslije WC-a te kad god imaju priliku (često). Donje rublje te odjeću i obuću mijenjaju svaki dan. Većinom dva puta dnevno peru zube. Najčešće odlaze stomatologu kad ih boli zub. Većinom nemaju strah od stomatologa. Smatraju da zdravlje usne šupljine i zuba ovisi o higijeni usne šupljine.

Učenici trećih razreda

Svi učenici smatraju da dovoljno brinu o higijeni svoga tijela. Većinom se svaki dan tuširaju ili kupaju.  Peru ruke prije i poslije WC-a te kad god imaju priliku (često). Donje rublje te odjeću i obuću mijenjaju svaki dan. Većinom dva puta dnevno peru zube. Najčešće odlaze stomatologu kad ih boli zub. Većinom nemaju strah od stomatologa. Smatraju da zdravlje usne šupljine i zuba ovisi o higijeni usne šupljine.

Učenici četvrtih razreda

Svi učenici smatraju da dovoljno brinu o higijeni svoga tijela. Većinom se svaki dan tuširaju ili kupaju.  Peru ruke  kad god imaju priliku (često). Donje rublje te odjeću i obuću mijenjaju svaki dan. Većinom dva puta dnevno peru zube. Najčešće odlaze stomatologu dva puta  godišnje. Većinom nemaju strah od stomatologa. Smatraju da zdravlje usne šupljine i zuba ovisi o higijeni usne šupljine.

preskoči na navigaciju